maandag 29 oktober 2012

Welkom op onze blog!

Hallo iedereen,

Onze blog is officieel geopend! Vanaf nu kunnen jullie hier onze reisverhalen en foto's terugvinden. We zullen ons uiterste best doen om geregeld een bericht te posten en jullie op de hoogte houden van onze route.

Indien jullie graag een mailtje krijgen als we iets nieuws op de blog hebben gezet, schrijf jullie dan zeker in door aan de rechterkant een e-mailadres achter te laten!

Bij eventuele en ongetwijfeld gegronde commentaar, is het uiteraard toegelaten om een berichtje achter te laten.

We kijken er naar uit om onze avonturen te delen met jullie! 
 
Vele groetjes,
Annelies & Liesbeth

P.S.: Om een reactie te plaatsen moet je op "geen opmerkingen" klikken.
We hebben al opgevangen dat dit niet zo duidelijk is (terecht :-))

4 opmerkingen:

  1. 789625814ste poging: 06/06/1944 - 04/11/201268 jeer verschil...maar...ook voor jullie D-day! Het gaat jullie goed meisjes tijdens dit avontuur :)...geniet ervan,wees voorzichtig en zorg goed voor mekaar....! Wij volgen vanop afstand. Dikke kus! Tis XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehaaaaaa .... gelukt!!!! je moet dus ook het nummer overtypen(met spatie tussen)...tegen dat jullie terug zijn heb ik het wel onder de knie hoor (misschien)en zal ik misschien geleerd hebben zonder fouten te schrijven: 06/06/1944 - 04/11/2012 68 jAAr verschil, enz.enz. Je ziet het : nooit te oud om te leren en te experimenteren! Goeie reis!!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We missen jullie nu al! Geniet van julie reis en je mag zeker niet naar het thuisfront kijken! We steunen jullie in jullie avontuur! Hop naar Aussie!!!!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 22.40 u hier...net gezien dat QF2 to Singapore "en route" is...toch een raar gevoel hoor... jullie gaan dus het avontuur tegemoet... veilige vlucht en hier kruipen we in ons bedje en als we morgenvroeg opstaan zijn we tegenvoeters.... extra voor jullie : de zon! Hoop dat reisvermoeidheid wat zal meevallen en dat slapen in de vlieger lukt, gaat het sneller vooruit! Take care Aussies! Dikke kus. Tis.

    BeantwoordenVerwijderen